Search intent یا قصد کاربر در جستجو(هدف در گوگل)

Search intent یا قصد کاربر در جستجو(هدف در گوگل)

زمانی که فردی در گوگل یک عبارت کلیدی را جستجو میکند دنبال این ۴ هدف است :

۱- برای کسب اطلاعات : کاربر با جستجوی یک کلمه کلیدی می خواهد در مورد یک موضوع خاص بیشتر بداند.

۲-برای پیدا کردن یک کسب و کار : کاربر با جستجوی یک کلمه کلیدی می خواهد همه برندها       و شرکت هایی که حول و حوش این موضوع خدمات یا محصولاتی دارند را پیدا کند.

۳-برای خرید یک محصول : کاربر با جستجوی نام محصول مورد نظر می خواهد دقیقا فروشگاه های

اینترنتی و یا حتی فیزیکی را پیدا کند که این محصول مورد نظر را میفروشند .

۴-برای مقایسه : کاربر با جستجوی دو عبارت یا دو محصول می خواهد آنها را با هم مقایسه کند.

با کمی دقت در مورد اهداف کاربر مشخص میشود که اتفاقا اهداف کاربر و اهداف موتورهای

جستجو دقیقا یکی است چون موتورهای جستجو مثل گوگل هم هدفی جز این ندارند که کاربر به

هدف اش برسد که یکی از موارد بالا است . قطعا برای اینکه بتوانید در عنوان نویسی در تولید محتوا

این اهداف مخاطب را پوشش بدهید باید بروید در مغز مخاطب و سوالات او را پیش بینی کنید و

هدف او را تامین کنید.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


تولید محتوا برای وب سایت pestehrafsanjan24.ir

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 16:00
یک شنبه
8:00 تا 16:00
دو شنبه
8:00 تا 16:00
سه شنبه
8:00 تا 16:00
چهار شنبه
8:00 تا 16:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

درباره ما


طراحی و تولید محتوای سایت طبق سلیقه شما انجام می شود .

پروژه ها


تولید محتوا برای وب سایت pestehrafsanjan24.ir

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محمد امیری میباشد.

webamiri

درگاه ارتباطی

JOIN
CLOSE